b_180_120_16777215_00_images_assets_logotypy_siantGobian2.jpg

W dniu 8.04.10 w siedzibie firmy Ramex ul. Wiśniowieckiego 123 C odbyło się szkolenie prowadzone przez Pana Mikołaja Rybickiego Regionalnego Kierownika Sprzedaży Saint-Gobain PAM firmy która jest światowym liderem w produkcji żeliwa sferoidalnego przeznaczonego na potrzeby sieci wodociągowych i kanalizacyjnych , oraz infrastruktury drogowej.

b_180_120_16777215_00_images_assets_logotypy_steinzeugkeramo.jpg

W dniu 24.03.2010 w siedzibie firmy RAMEX przy ul. Wiśniowieckiego 123 C w Nowym Sączu odbyło się szkolenie prowadzone przez przedstawicielkę firmy KERAMO STEINZEUG N.V Panią Katarzynę Połańską.

 

Jest nam niezmiernie miło poinformować Państwa, iż w dniu 04.02.2010r. nasza firma przeszła pozytywnie audyt recertyfikujący ISO 9001:2008. Jesteśmy przekonani, iż poczynione przez nas działania pozwolą nam jeszcze bardziej usprawnić współpracę z Państwem i spowodują, iż firma RAMEX kojarzona będzie z wysokim profesjonalizmem świadczonych usług.

b_180_120_16777215_00_images_news_2010_20100226_szk_bolix2010_04.jpg

W dniu 24.02.2010 na terenie naszej firmy odbyło się szkolenie dla wykonawców prowadzone przez przedstawicieli firmy BOLIX. Głównym tematem szkolenia była prezentacja agregatu do natrysku mechanicznego tynków i farb.

b_180_120_16777215_00_images_news_2010_20100226b_szk_dryvit2010_01.jpg

W dniu 25.02.2010r. w siedzibie naszej firmy przy ulicy Wiśniowieckiego 123C w Nowym Sączu, obdyło się szkolenie dla wykonawców prowadzone przez firmę DRYVIT.

b_180_120_16777215_00_images_news_2010_20100205_s_iso10_01.jpg

W trosce o zadowolenie naszych klientów w dniu 04.02.2010r. w siedzibie naszej firmy odbył się audit nadzoru ISO 9001:2008. Auditor zewnętrzny Pan Kazimierz Bujas z firmy DEKRA Certification Sp. z o.o. bardzo wnikliwie prześledził procedury obowiązujące w naszej firmie oraz udzielił cennych wskazówek do doskonalenia jakości. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprostać stale rosnącym oczekiwaniom naszych klientów oraz ciągle dążyć do podnoszenia jakość sprzedaży i świadczonych usług.