b_150_100_16777215_00_images_assets_logotypy_isover2.jpg

1 lipca ruszył projekt "Żółta Misja" - promocja ISOVER w sieci poddystrybucji na terenie całej Polski. Wspierają nas, podobnie jak przed rokiem, energiczni, uśmiechnięci i otwarci studenci kierunków związanych z budownictwem i ochroną środowiska - Ambasadorzy marki ISOVER.

Wraz z doradcami ISOVER, misją Ambasadorów - jak najbardziej pokojową - jest metodyczne odwiedzanie placówek poddystrybucji prowadzących sprzedaż materiałów budowlanych w całym kraju, przeprowadzanie badań ankietowych, instalowanie narzędzi wizualizacyjnych oraz przedstawienie materiałów reklamowych, aktualnej oferty, w tym nowego produktu Uni-Mata Plus, który wprowadziliśmy z okazji 20?lecia ISOVER w Polsce.

W "Żółtej Misji" istotną rolę odegrają sprawdzeni i godni polecenia Partnerzy Handlowi ISOVER - to do nich odwiedzone przez Ambasadorów ISOVER składy budowlane będą kierować swoje zamówienia.

Korzyści? Dla inwestorów - dostępność oferty energooszczędnych produktów izolacyjnych ISOVER, dla poddystrybutorów - atrakcyjne pakiety promocyjne i wsparcie marketingowe, dla Partnerów Handlowych - oferta handlowa, która ułatwi obsługę "misyjnych" zamówień. Szczegóły w regulaminie oraz u Doradców Technicznych i Amba